.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سال پایانی دولت صورت بگیرد
بازدید از زندان ها به جای سفر استانی!

"صراط" -از رسانه ها خبر می رسد احمدی نژاد هوس زندان رفتن به سرش زده! در تایید و نکوهش درخواست رئیس جمهور برای بازدید از اوین تحلیلی های گوناگونی ارائه شده، حسین شریعتمداری در یادداشت دیروزش با ذکر استدلال هایی درخواست احمدی نژاد برای بازید از زندان را غیرقابل قبول ارزیابی کرد ولی رسانه های زنجیره ای اصلاح طلب از این ماجرا استقبال کرده و در تحلیل هایشان اظهار شوق کرده اند.

اما فارغ از دو دیدگاه بالا می شود درخواست محمود احمدی نژاد را از زاویه جدیدی ارزیابی کرد ، براستی چه اشکالی دارد که رئیس قوه مجریه بعنوان نماد اراده ملت در دستگاه اجرایی به عیادت از موکلین در بندش برود؟
اما در این بین سوالات و شبهاتی مطرح است. اول اینکه چرا رئیس جمهور طی 7 سال قبل یادی از زندانیان در بند نکرده؟ یا اینکه اصرار احمدی نژاد مربوط  به حضور  مشاورش در زندان اوین است یا دلیل دیگری دارد؟
اما با توجه به اینکه مدتی است سفرهای استانی دولت به حالت تعلیق در آمده، به رئیس جمهور  محترم توصیه می کنیم طرح سفر به زندانهای سراسر کشور را بعنوان یک طرح ابتکاری به اجرا بگذراند تا شبهات حضور ایشان در اوین هم منتفی شود.
با اجرای این طرح جدید در کنار ایده های مسکن مهر ، مکتب ایرانی ، سهام عدالت و ... یک طرح بیاد ماندنی و با شکوه دیگر در کارنامه درخشان رئیس جمهور به یادگار خواهد ماند.
صراط در طرح پیشنهادیش به هیئت دولت لیستی از زندانها، بازداشتگاه ها و ندامتگاه های اطراف تهران را برای آغاز کار پیشنهاد می کند تا شاید کمکی باشد به تحقق دغدغه های رئیس جمهور محترم مبنی بر سرکشی به زندان ها کرده باشد.
زندانهای پیشنهادی : قزلحصار - رجایی شهر کرج - بازداشتگاه کهریزک! - ندامتگاه زنان در قرچک ورامین - زندان خورین – ندامتگاه فردیس – زندان کچویی و . . .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.